  • Data: 2012-08-14 17:57:35
    Temat: Re: Meritum nie może się dodzwonić...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mam u nich trochę lokat, niedawno mi się kończyły też i nie dostałem żadnego
    >przypomnienia, ani nikt nie dzwonił. Na pewno mówisz o Meritum Banku?

    Nie!... tym razem pomyłka. To dzwonił Idea bank.
    Musiałem sie zasugerować i nr trochę podobny. Meritum sie kiedyś
    dodzwoniło. Tak więc to zbieg okoliczności i bez związku z kończącą
    się lokatą.

    Natomiast dalsza część postu aktualna - zresztą z Meritum zawsze
    dostawałem przypomnienia o kończących się lokatach na mail który podawałem
    przy ich zakładaniu.

    Arek