  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum podnosi.
    Date: Tue, 12 Jul 2011 12:12:58 +0200

    Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com> napisał
    w wiadomości
    news:4028bb63-148d-432a-9e60-f44b5b34e91f@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On Jul 11, 2:39 pm, "marcin" <m...@m...ru> wrote:

    W ofercie Meritum Banku nie ma lokaty 3-miesięcznej, którą można
    byłoby założyć w eBankingu:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9019

    Natomiast oferujemy Państwu lokatę 3-miesięczną z dzienną
    kapitalizacją odsetek, zakładaną przez stronę WWW:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=15
    553

    -----------

    Od zawsze mam kłopoty z rozróżnieniem Lokaty Internetowej w Meritum Banku od
    Lokaty Meritum Zysku w Internecie.
    Wygląda na to, że nie jestem odosobniony.
    Szczegółów nie pamiętam, ale już zakładając konto się co do tego pomyliłem i
    po założeniu się okazało, że nie mogę skorzystać z jakiegoś dodatkowego %
    (jakaś promocja była), bo się okazało, że powinienem złożyć wniosek o lokatę
    na ogólnodostępnej stronie banku (razem z wnioskiem o konto, czy jakoś tak)
    a nie w serwisie transakcyjnym, a ja rozumiałem, że właśnie muszę szybko
    założyć konto (były ostatnie dni promocji), aby potem w internecie (czyli na
    stronie transakcyjnej) złożyć wniosek o lokatę.
    Dla mnie załatwianie czegokolwiek w serwisie transakcyjnym jest załatwianiem
    tego czegoś przez internet bo do serwisu dostaję się przez internet (może
    inni dostają się jakoś inaczej i w związku z tym nie kojarzą strony
    transakcyjnej z internetem). Wprowadzanie rozróżnienia internetu od serwisu
    transakcyjnego jest według mnie mylące i nieczytelne, ale jak ktoś chce być
    odbieranym jako taki to trudno.
    Rozróżnianie "Ogólnodostępnej strony banku" od "Serwisu transakcyjnego"
    byłoby łatwiejsze do zapamiętania.
    Teraz spojrzałem na moje pierwsze zdanie i stwierdziłem, że już nie wiem
    która z wymienionych tam lokat jest zakładana na ogólnodostępnej stronie, a
    która w serwisie transakcyjnym, chociaż jak pisałem to kilka minut temu to
    wiedziałem.
    P.G.