    From: "marcin" <m...@m...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum podnosi.
    Date: Tue, 12 Jul 2011 20:39:57 +0200

    Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>

    > Pozdrawiam

    > w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

    Fajnie, że jesteście tu - na grupie.

    Dużo mniej fajnie, że stałych klientów nie traktujecie poważnie : ja
    zostawiam u was co miesiąc między 2 a 4 tysiące - i mam szukać sobie ofert
    lokat POZA systemem transakcyjnym, gdzieś w promocjach ? Nie mam czasu ani
    ochoty żeby szukać jakichś promocji na www. Nie wchodze w ogóle na www
    banku - po co ? Takie informacje muszą być podwiązane pod system
    transakcyjny !! Inaczej wygląda to jak olewanie stałych klientów na rzecz
    nowych. Coraz mniej fajny ten bank.

    Pomijam już, że niezbyt fajnie zakładać lokatę na w/w sumy co miesiąc,
    żeby w dwa-trzy dni po założeniu kolejnej lokaty dowiadywać się, że
    oprocentowanie wzrosło..... ale cóż.

    Przydałby się u was jakiś produkt systematycznego oszczędzania. Pod tym
    względem jest znacznie lepiej w każdym SKOKu ;PP

    I - skoro już rozmawiamy - od jakiej kwoty można liczyć u Was na
    bardziej osobiste podejście przy ustalaniu oprocentowania ?

    pozdr