    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum w dół
    Date: Wed, 31 Mar 2010 15:04:02 +0200

    On 2010-03-31 14:15, Krzysztof wrote:

    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Te dlugie terminy sa juz tylko dobre dla banku, bo po 15 mies to stopy
    > NBP beda juz na innym poziomie-wyzszym.

    Może tak, może nie. Natomiast teraz wszyscy obniżają...

    Gdybym nie patrzył co tu ludzie wypisują pozakładałbym kwartał temu
    roczne lokaty i miałbym na przełomie 2010/2011 możliwość wyboru.
    A teraz - faktycznie nie ma dobrych lokat na 9 mies.

    :-(

> [...]
    > niszowym, takze jak nie zaoferuje lepszych lub porownywalnych stawek z
    > Openem, to nie wroze im sukcesu ze zbieraniem depozytow. Juz raz tak
    > mieli, ze obnizyli zbyt mocno i po pewnym czasie dali wyzej, bo nikt nie
    > zakladal. Poczekamy i zobaczymy, jak beda wygladali za pare tygodni na
    > tle konkurencji.
    > Powoli oplacalne stanie sie trzymanie kasy na kontach oszczednosciowych
    > i czekanie na jeszcze tansze waluty, moze czerwiec-sierpien, bo PLN sie
    > dalej umacnia i coraz lepiej bedzie wygladalo przelokowanie czesci

    Czerwiec-sierpień to okres wyjazdów i na rynku krajowym spread
    raczej w tym czasie nie maleje. A kupowanie waluty na dłużej ? to
    chyba trzeba będzie czekać aż w okresie przed wprowadzaniem Euro
    będą na pln spekulowali (jak onegdaj), ale kiedy to będzie...
    A procenty na walutach kiepskie :-(

    witrak()