  • Data: 2010-03-31 20:02:04
    Temat: Re: Meritum w dół
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-31 15:18, Krzysztof wrote:

    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message
    >
    > Akurat kupno waluty w banku- np. autodealing nie jest pozwiazane z
    > kursem kantorowym, istotny jest kurs na miedzybanku.

    Autodealing ? myślę, że to może nie być opłacalne, a poza tym nie
    jestem przekonany, czy w rzeczywistości naprawdę nie ma korelacji
    pomiędzy tymi kursami...

    > O wprowadzeniu EUR w najblizszych latach tj. do ok 2019 zapomnij.

    E, medialne cliche :-)

    > Zalatanie sprawy Grecji i inych PIGSow, to tylko przelozenie problemow w
    > czasie. Strefa Euro bedzie sie w nadchodzacych latach zmagac z wlasnymi
    > problemami a przyjmowanie duzych, zadluzonych karjow jak Polska stoi pod
    > duzym znakiem '?'.

    Naprawdę uważasz, że Polska jest tak bardzo zadłużona ?!?

    Znowu - patrz wyżej :-)

    > Kryzysu nie ma a rzad walczy o przedluzenie
    > linii kredytowej z MFW, czyli cos sie w przyszlosci wydarzy i beda
    > potrzebowac kasy na ratowanie sie.

    Weź do ręki kalendarz (wyborczy). Gdyby nie on, rząd w ogóle by się
    nie przejmował. A tak jak się uda przekonać NBP to będzie kredyt "na
    wsiakij pażarnyj", a jak nie - to będzie wymówka.

    witrak()