  • Data: 2009-12-04 21:54:41
    Temat: Re: Meritum wprowadza konta osobiste
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Gru, 21:07, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    a-rachunkow-osobist...

    > A do mnie mial dojechac i nie dojechal :(

    Kurier przyjechał już o 9 rano. W przesyłce koperta dla klienta ( w
    środku teczka firmowa z 1 egzemplarzem umowy dla klienta, CD z umowami
    i prezentacjami, koperta z kartą wielkości płatniczej z numerem
    klienta do logowania, druk potwierdzenia zgodności danych osobowych -
    odbiera kurier) oraz 1 egzemplarz umowy do podpisania i zwrotu do
    banku przez kuriera.