eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum zamkniete a... › Re: Meritum zamkniete a...
  • X-Received: by 10.49.12.141 with SMTP id y13mr383359qeb.41.1371496052434; Mon, 17 Jun
    2013 12:07:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.12.141 with SMTP id y13mr383359qeb.41.1371496052434; Mon, 17 Jun
    2013 12:07:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !newsfeed.freenet.ag!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!216.196.98.146.MISMATCH!border3.nntp.dca.giganews.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!j2no521875qak.0!news-out.google.
    com!y6ni3373qax.0!nntp.google.com!bw2no2009257qab.0!postnews.google.com!glegrou
    psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 17 Jun 2013 12:07:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kpnhla$gup$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.229.165.254;
    posting-account=fcjMtAoAAADhL55rpSvq3Wry785Kdf9U
    NNTP-Posting-Host: 89.229.165.254
    References: <kpnhla$gup$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Meritum zamkniete a...
    From: pws <p...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 17 Jun 2013 19:07:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 14
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592800
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 19:39:56 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
    > W lutym wypowiedzialem umowe na wszystkie produkty w Meritum. Dzis z
    >
    > ciekawosci probuje sie zalogowac i co? I dziala - tzn. rachunkow nie ma
    >
    > ale jest karta debetowa (zastrzezowa). Nie powinno to jednak juz
    >
    > przestac dzialac?

    W sumie dziwne, może "nie domknęli" do końca.
    Ja tak samo w lutym wypowiedziałem i po próbie logowania mam teraz tylko komunikat:
    "Dostęp do Serwisu Internetowego został zablokowany.
    Aby odblokować dostęp, skontaktuj się z Bankiem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1