  • Data: 2014-02-25 16:08:17
    Temat: Re: Meritum - zwrot 1% wydatków kartš.
    Od: Glaukon <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiałem, że poprzednio oprócz informacji w oddziale uzyskałeś też błędną
    > informację pisemną (w systemie transakcyjnym jak mniemam).

    Napisałem maila z pytaniem, czy rzeczywiście mam płacić 20 złotych, i wysłałem do
    placówki, gdzie mi wcześniej powiedzieli, że tak, i na ogólny. Z ogólnego mi
    odpisali, że NIE, a z placówki najpierw napisali, że TAK, a następnie, że jednak NIE.

    Karta to jest z płatnościami zbliżeniowymi czy nie? Da się to wyłączyć, jakby co? Z
    konta oszczędnościowego automatycznie dostaje się dowolną liczbę wypłat?