  • Data: 2015-04-10 23:10:48
    Temat: Re: Merytoryczne ciach...
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-10 o 15:33, J.F. pisze:

    > Inne nie podlegaly pod sprzedaz premiowa ?

    Poniekąd było to moje "przeoczenie", bo regulamin promocji o tym wspominał

    A i dość logicznym jest, że skoro nie było określonego limitu
    na wielokrotnosc tychże poleceń, to kwota wolna - bodajze 760 zeta ?
    mogla zostać przekroczona przez poniektórych "polecaczy".

    Łatwiej więc było wrzucić wszystkich do jednego wora
    niż filtrowac tych co nie zmieścili się w limicie ;)

    Pozdro