  • Data: 2009-04-08 20:16:09
    Temat: Re: Metastock
    Od: "axel" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:grghbi$k1g$1@news.onet.pl...
    > Trochę dużo wskaźników, nie wiem jak z ich implementacja.
    > Będziesz publikował wyniki?
    >
    > Dzieki!
    > Nie wiem, szczerze piszac... :)
    > Testuje system juz ok. 12 miesiecy i wyniki sa imponujace.
    > Niestety nie mam mozliwosci robienia bactestow, ze wzgledu na codzienna
    > optymalizacje...
    > No moze przez kilka miesiecy puszcze sygnaly na blogu....
    >
    > Gekko

    Dziecko Drogie !
    Dobrze że TYLKO na razie testujesz, bo...jak zaczniesz grę
    prawdziwą....wtopa pewna !
    Wynik masz imponujący bo CODZIENNIE OPTYMALIZUJESZ....czyli grasz po sesji =
    skreślasz kupony TOTO-LOTKA tuż po losowaniu (skreślając oczywiście
    wylosowane numerki) i jeszcze ździwiony jesteś że trafiłeś 6-kę i wygrałeś
    !????

    axel