    From: "Gekko" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Metastock
    Date: Sat, 11 Apr 2009 20:36:38 +0200

    > oke troche koduje w metasie ;] wiec moze pomoge
    > stworzenie takiego wskaznika (jesli dobrze zrozumialem) moze byc dosc
    > trudne, z kilku oczywistych powodow..
    > pojedynczy wskaznik w metasie przyjmuje max 30 odniesien (typu
    > IF,SECURITY,FML itp) i jesli dobrze pamietam max 2000 znakow nie wiem czy
    > wskazniki na ktorych sie opierasz sa to standardowe wskanizki dostepne w
    > metasie czy jakies wieksze kombinacje wymysliles, ale tak czy inaczej
    > musialbys codziennie zmieniac kod we wskazniku (ten ktory optymalizujesz)
    > badz w kilku powiazanych wskaznikach w przypadku duzej komplikacji kodu
> [...]

    W koncu jakas rzeczowa odpowiedz.
    Wielkie dzieki!
    Na tym etapie, pominmy jednak metodologie procesu optymalizacji...
    To co jest dla mnie najwazniejsze na ten moment to schemat budowy
    'megawskaznika' czy tez 'wskaznika wskaznikow' (zwal jak zwal ;-)
    Zalozmy ze ma byc on poczatkowo oparty na prostych wskaznikach (ROC, %R ,
    STOCH) w liczbie powiedzmy 20.
    Co najistotniejsze, chcialbym aby jego wynikiem byla liczba z przedzialu
    (-20,20) - uwazam ze jasna rzecza jest co bedzie oznaczala...

    Jak to zrobic?

    Gekko