eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwMetastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intradayRe: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
  • Data: 2010-05-18 21:14:30
    Temat: Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
    Od: rabarbarek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-18 23:05, Pawel_A pisze:
    > Widziałem te wątki, które podałeś. Jest to rozwiazanie trochę
    > łopatologiczne - potrzebuję rozwiązania prostszego, oczywiście jeśli innego
    > nie znajdę to będę musiał zrobić to kopiuj i wklej. Chciałem to zrobić w
    > Excell'u ale też wywala przy imporcie pliku prn że za duż o rekordów a nie
    > wiem jak zaimportować części danych do Excell'a.

    W bossie jest cos co nazywa sie BMS. Automatyzuje przygotowanie plikow
    to MS. Nie testowałem. Czy sprawdzales BMS?

    PRN to chyba czyste dane tekstowe. Zamiast kopiowac C-C, C-V recznie
    mozna napisac prosty skrypt (w czymkolwiek), ktory przekopiuje pierwsze
    65k linii.
    Prosciej na zdrowy rozum sie nie da.

    Rabarbarek