  • Data: 2005-01-20 23:36:00
    Temat: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: RoDan <r...@U...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 00:01:41 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Mimo, że Adam nie jest moim idolem, to cos napisze ;-P Bankowcem to ty
    > nie jestes i daleko Ci do tego. Poucz sie trochę o systemach
    > autoryzacyjnych, fraud detection i paru innych, a przedtem pomyśl ILU
    > ludzi ma dostęp do numeru i DW Twojej karty (jeżeli w ogóle taką masz i
    > używasz jej jako płatniczej, a nie bankomatowej)
    mam i płatnicze i kredytowe i chargeowe i bankomatowe (które też mają
    funkcję płatniczą) od 1996 roku. I jakoś żyję...

    > Był kiedys taki dowcip z morałem "rogacz, rogacz. I do tego skarżypyta"
    >
    > M.

    Dlaczego - jeśli uznają, że nie mam racji - oleją to. jeśli uznają, że coś
    jest na rzeczy - dostanie upomnienie. Jeśli uznają to za niedopuszczalne -
    zamkną kartę. Jeśli uznają za próbę wyłudzenia - skierują sprawę do sądu.

    Wyraziłem swój pogląd poparty doświadczeniem. I jak napisał słusznie W.
    Nawara - to sąd ma ostatnie zdanie. A jak nie kieruję sprawy do sądu.
    Napisałem jak można takie działanie ocenić. Z jakich płaszczyzn.

    pozdrawiam
    RoDan