  • Data: 2010-11-08 13:07:31
    Temat: Re: Miejska Karta Debetowa
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):

    > Gdybys konto otworzyl w oddziale dostalbys miesieczny bilet gratis :)
    > http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank/bilet.html?prID=10001059

    > MK

    wrrr
    ja zalozylem to konto w oddziale na poczatku pazdziernika i zostalem
    ukarany za pionierskosc, nie zalapalem sie na to promo :(

    za to czekam teraz na zwrot 10% za bilet zakupiony w pazdzierniku (ma
    byc do konca listopada).

    a czy ktos wie o co chodzi z 20%? na reklamach jest 10 albo 20% zwrotu
    ale w regulaminie doczytalem sie tylko 10%...

    PG

    PS.do metra oczywiscie wpuszcza, tylko nie mozna miec zadnego innego
    paypassa w portfelu :)