  • Data: 2002-09-16 07:23:19
    Temat: Re: Mieszkania, banki i problemy z kupnem
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnao9jcp.j7v.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Tak sobie czytałem wątek o kupnie mieszkania.
    > I przyszła mi do głowy głupia myśl: rachunek powierniczy.

    Inaczej rachunek "escrow".
    Bardzo czesto stosowany przy transakcjach papierami wartosciowymi (np.
    akcje).
    Nie slyszalem, zeby banki reklamowaly te usluge dla "drobnego" klienta.

    Ostatnio o "escrow" mozna było poczytac w gazetach. Ma byc stosowany jako
    zabezpieczenie w transakcjach z deweloperami na rynku pierwotnym mieszkan.
    Wypowiedzi deweloperow byly raczej negatywne (oni chca budowac za pieniadze
    klienta, a nie na kredyt).

    Karol