    From: zch2872 <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mieszkanie wlasnosciowe/spóldzielczo-wlasnosciowe
    Date: Mon, 23 Mar 2009 08:26:14 +0100

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Czy warto? Jeśli te 700 zł, to nie jest dla ciebie jakaś zawrotna
    > kwota, to wg mnie warto. Nic nie tracisz, a sporo zyskujesz. Ze
    > spółdzielnią różnie może być, mając lokal stanowiący odrębną
    > nieruchomość zawsze masz wybór. Mieszkanie spółdzielcze własnościowe to
    > jednak ograniczone prawo rzeczowe.

    Kwota nie jest zawrotna, nawet czynsz większy bym przebolał (różnie to
    może być) ale najbardziej mnie przerażają problemy ew. problemy
    "Nie należy pan do spółdzielni to niech pan szuka sobie fachowca od
    obiegu ogrzewania w pionie łazienkowym sam. Członkowie mają pierwszeństwo."
    Np. wywóz śmieci. Jak to będzie rozwiązane?
    Tak gdybam ale o takie problemy mi chodzi.
    I jeszcze jedno - kredyt i zabezpieczenie hipoteczne.
    Pewnie trzeba w KW znowu zmieniać wpisy, jeśli oczywiście bank GE nie
    wyskoczy z problemami.

    zch

    PS. Z tego co wiem ten pośpiech w związku z terminami ustawy to wskazany
    jest przy prawie lokatorskim. Chyba mogę się wypisać ze spółdzielni i za
    rok czy 2 - mam własnościowe.