  • Data: 2009-09-21 07:03:18
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:47:02 +0200, RK napisał(a):

    > Wczoraj za prasę w Empiku zapłaciłem kartą. Kasjerka oddając kartę i wydruki
    > powiedziała "dziękuję i miłego dnia panie Romanie" Imię oczywiście odczytała
    > z karty bo przedtem nigdy nie mieliśmy okazji się poznać. Czy to jakiś nowy
    > zwyczaj w Empiku czy tylko jednostkowy przypadek?

    Tydzień temu musiałem osobiście stawić się w lokalnym ZUS (wielkopolska) i
    na wejściu do działu ubezpiezbieczeń piękne dzień dobry i podanie dłoni w
    geście powitalnym (akurat młoda babeczka, fajna, zadbana, komunikatywna),
    bez wstępnego umawiania się na wizytę. Podobne podejście potwierdza mój
    znajomy. Szok. Czyżby to nowy zwyczaj w ZUS mający na celu podreperowanie
    słabej opinii urzędu? :)

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.