  • Data: 2006-03-01 16:50:43
    Temat: Re: Milennium - kredyt hipoteczny
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wlodekk" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4405a0c4$0$1449$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ja to wiem. Ale domyslam sie czy bank podejmuje DODATKOWE kroki.
    > Przeciez pracodawca moze wpisac tam co chce, a bank nie bedzie umial
    > zweryfikowac jak dlugo naprawde pracuje? Telefon do ZUS? Czy raczej
    > sobie daja z tym spokoj?

    Formalnie rzecz biorac, to ZUS nie za bardzo ma prawo udzielac tego
    rodzaju informacji bankowi, a juz przez telefon, to w ogole. Wiec nie
    bralbym takiej mozliwosci na powaznie pod uwage, w razie jakiegos
    niesamowitego, niekorzystnego zbiegu okolicznosci, zawsze mozna
    zrzucic na przemeczenie pracodawcy :)).

    marekz