  • 1. Data: 2006-02-28 23:59:09
    Temat: Milennium - kredyt hipoteczny
    Od: "Wlodekk" <w...@o...pl>

    MilleKredyt Dom

    Witam,

    mam pytanie na temat sposobu weryfikacji dokumentow przez ten bank.

    Mozna przedstawic umowe o oprace (pracodawca wypelnia dostarczony przez bank
    dokument). Jeden z warunkow jest taki, ze pracownik musi pracowac minimum 3
    miesiace.

    Moje pytanie: Czy bank to sprawdza? Dzwoni do ZUS? Tzn interesuje mnie czy
    sprawdza jak dlugo pracuje dla swojego pracodawcy - nie czy w ogole pracuje
    dla niego.
    Zalozmy ze pracodawca pomylil sie i napisal, ze pracuje 3 miesiace, mimo iz
    dopiero uplynely 2.

  • 2. Data: 2006-03-01 00:51:59
    Temat: Re: Milennium - kredyt hipoteczny
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Wlodekk" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracuje
    | dla niego.
    | Zalozmy ze pracodawca pomylil sie i napisal, ze pracuje 3 miesiace, mimo

    Z tego co wiem to ban dzwoni do firmy i zweryfikuja wszytsko. Masz to takze
    na zaswiadczeniu o zarobkach ;)

  • 3. Data: 2006-03-01 13:38:40
    Od: "Wlodekk" <w...@o...pl>

    > Z tego co wiem to ban dzwoni do firmy i zweryfikuja wszytsko. Masz to
    > takze
    > na zaswiadczeniu o zarobkach ;)

    Ja to wiem. Ale domyslam sie czy bank podejmuje DODATKOWE kroki. Przeciez
    pracodawca moze wpisac tam co chce, a bank nie bedzie umial zweryfikowac jak
    dlugo naprawde pracuje? Telefon do ZUS? Czy raczej sobie daja z tym spokoj?

  • 4. Data: 2006-03-01 16:50:43
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > Przeciez pracodawca moze wpisac tam co chce, a bank nie bedzie umial
    > zweryfikowac jak dlugo naprawde pracuje? Telefon do ZUS? Czy raczej

    Formalnie rzecz biorac, to ZUS nie za bardzo ma prawo udzielac tego
    rodzaju informacji bankowi, a juz przez telefon, to w ogole. Wiec nie
    bralbym takiej mozliwosci na powaznie pod uwage, w razie jakiegos
    niesamowitego, niekorzystnego zbiegu okolicznosci, zawsze mozna
    zrzucic na przemeczenie pracodawcy :)).

    marekz

  • 5. Data: 2006-03-01 21:26:37
    Od: "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl>

> [...]
    > bralbym takiej mozliwosci na powaznie pod uwage, w razie jakiegos
    > niesamowitego, niekorzystnego zbiegu okolicznosci, zawsze mozna zrzucic na

    W tej sytuacji bank poprosi cie o trzy ostatnie druki ZUS-RMUA. ZUSy
    niechętnie potwierdzają takie informacje, a na tych drukach jest wszystko
    wyraźnie i jasno opisane. I jeśli będzie ich mniej niż trzy to już zachodzi
    podejrzenie że ktoś tu ściemnia. Efekt może być tylko jeden - negat w
    decyzji.
    PZDR
    Karol G.

  • 6. Data: 2006-03-02 10:57:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl> writes:

    > W tej sytuacji bank poprosi cie o trzy ostatnie druki ZUS-RMUA.

    Wtedy bank mialby pewien problem ze znalezieniem klientow, pracodawca
    wcale nie musi (i zwykle nie robi tego) dawac pracownikom (a od
    dluzszego czasu komukolwiek) tych drukow, wystarczy inny sposob
    przekazania im informacji o skladkach.
    --
    Krzysztof Halasa