  • Data: 2010-11-15 00:42:36
    Temat: Re: Milion złotych na 4 godziny....
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    >    Mowisz o potrzebie? Jedyne co mi przychodzi do gÅ‚owy poza
    zwyczajnymi
    > przekrętami, to zdobycie potwierdzenia z banku o saldzie rachunku. Czasami
    > przy przetargach żąda się potwierdzenia, że
    zleceniobiorca dysponuje
    > środkami finansowymi pozwalającymi na wykonanie zlecenia o
    które się stara.

    czyli albo ktoś chce potwierdzić nieprawdę albo wprowadzić w bląd?
    bo chce sugerować posiadanie miliona którego nie ma.

    > Jeśli ktoś chce wygrać przetarg, po to aby to
    zlecić
    > podwykonawcy to może to i ma sens.

    i wtedy sytuacja przestaje być potwierdzaniem nieprawdy lub
    przestaje wprowadzać w błąd?

    no i zastanawiam się dlaczego aż 4 godziny.
    potwierdzić saldo można "nieco" szybciej.