  • Data: 2012-06-14 14:15:07
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Data otwarcia:01.08.2011
    > Twój status: Właściciel
    > Dostęp aktywny
    > Właściciel: CISZEWSKI LESZEK
    >
    > Pełnomocnictwo:
    >
    > Nawet nie tytułują mnie Posiadaczem, a jedynie właścicielem...

    Ok, zrobiłeś fajną wklejkę, co mamy z tym zrobić?

    > Teraz najważniejsze -- jak mam sprawdzać, czy dają na tym koncie 8.1%?

    A czy ty jesteś 5-letni Kazio, że sam nie możesz sprawdzić? Nie traktuj tej
    grupy jako osobistej grupy wsparcia, tylko rusz 4ry litery i sam o siebie
    zadbaj! Mozesz zadzwonić do DB, mozesz sprawdzić historię rachunki oszcz i spr
    oproc które jest codziennie naliczane...

    Już dawno dodałbym Ciebie do ignorowanych, ale niestety grupe sprawdzam z
    roznych miejsc i czytników a twoje wynurzenia i tak będą generować dodatkowy
    ruch w postaci odpowiedzi innych userów.