  • Data: 2012-06-15 10:24:22
    Temat: Re: OT
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chłopie, czep się adekwatnie głównego wodolejcy grupy, albo daj sobie
    > spokój, bo dziwnie to wygląda :)

    Mnie wodolejstwo nie przeszkadza. Nie uważam twórczości wspomnianego
    za wodolejstwo. Przeszkadza mi to, że ktoś zarzuca komuś coś, co sam
    robi. Wiem, że moje uwagi także się tu łapią :) ale może to pomoże
    zrozumieć zarzucacom bezcelowość zarzucania...

    Chciałbym, aby zarzucacze, oskarżacze i inni uzurpatorzy przestali
    się przypieprzać do czegokolwiek. No tak bym chciał :) Wiem, gupi
    jestem ;)

    A teraz będziesz musiał żyć z tym rzekomo dziwnym wyglądem, który
    zauważyłeś ;)