  • Data: 2012-04-25 12:20:50
    Temat: Re: Mille Dobre Konto i cashback
    Od: Łukasz <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 13:34, --=olo=-- pisze:

    > odda, byly posty niedawno na ten temat

    Możesz zweryfikować ja te transakcje były opisane na wyciągu w
    Millenecie? U mnie inaczej prezentują się transakcje z cash-back
    ("obciążenie"), a inaczej bez ("płatność kartą").
    Niestety mam świeże konto i nie mam możliwości porównania jak te
    transakcje były oznaczane w poprzednich miesiącach.

    Zobaczymy w maju czy za "obciążenia" też naliczą 3% cofki.

    --
    L.