  • Data: 2012-05-11 00:34:56
    Temat: Re: Mille Dobre Konto i cashback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> jogltg$hcr$...@i...gazeta.pl

    > A czy uda się to nawet w dużym hipermarkecie, wokół którego
    > jest mnóstwo bankomatów?

    Mogą być bankomaty, wpłatomaty, lalkomaty i bańkomaty -- nie mają tu znaczenia.

    > A tak w ogóle to w jakich sklepach można zrealizować ten cashback?

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back.aspx

    Visa cash back to usługa, dzięki której posiadacze polskich kart Visa
    mogą wygodnie podejmować niewielkie kwoty pieniędzy (do 200 złotych)
    z kasy sklepowej w supermarkecie, na stacji benzynowej czy w innym
    sklepie przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy. Takich
    placówek detalicznych rozsianych po całej Polsce jest już obecnie
    ponad 25 tys. (znajdź).

    Ja już w realu płaciłem w maju 3 razy i mam za sobą około 800 złotych,
    czyli prawie połowę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'