  • Data: 2013-03-02 23:18:54
    Temat: Re: Mille - jestem pod wrażeniem!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "S" kgto56$nlt$...@n...news.atman.pl

    > Nie potrzeba milionerów. Z 250.000zł 1% różnicy między np. 5,2% w FM Banku, a Ideą
    (4%) to 2.500zł. Średnia krajowa. Rzekłbym, że
    > sporo. A co to jest 250.000? Ledwie cena mieszkania i to dość przeciętnego.

    0. Zauważ, że gdzieś do roku 2008 Polacy lokowali duży szmal
    w nieruchomościach, zatem niejeden niejako zaczyna razem
    ze mną, bo ja latem 2008 roku zszedłem chwilowo pod poziom
    zero za sprawą: dwóch obiektywów, aparatu fotograficznego,
    lampy błyskowej, nagrywarki stacjonarnej, notebooka...

    1. Zapewne część Polaków ozłociła się u Plichty, tym samym
    umniejszając liczbę polskich bogaczy.

    2. Mówisz 1%, ale 1% rocznie, tedy i 2500 rocznie a to nie
    jest już średnia krajowa. :)

    3. Merytorycznie jest 5%, Optymalnie chyba 4.6%, skąd zatem
    pomysł ideologiczny na 4%?

    4. Z tego ewentualnego 1% V19 zabierze nie mniej niż 19%
    i zostanie nieco ponad 2kpln. (V19 chyba uwzględniasz)

    Imo realniejsze liczenie to: 100 kpln i 0.5% (po rabunku 0.4%)
    czyli nieco ponad 1 pln dziennie. :) A to mniej niż daje Dobre
    nawet wówczas, gdy kupujesz chustki papierowe....

    > Niecałe pół roku temu CHF był po 3,50zł. Dziś jest w skupie po 3,35. Dolar dobijał
    do 3,35, a jest po 3,15, więc z tymi walutami
    > to tak ostrożnie, bo można się przejechać.

    IMO właśnie wysokie %% złoconych lokat [może lepiej nie używać
    słowa złoty... może bezpieczniej używać w jego miejsce pln?...
    po co drażnić tych, których naciął Plichta na swoim złotym
    interesem?..] sprawia, iż złotówka nabiera mocy walutowej.
    Gdy jednak nastąpi jakieś trzęsienie ziemi (choćby i dodruk
    $$ w USA) obcokrajowcy gwałtownie zabiorą swe eurofuntodolary
    i z dnia na dzień złotówka załamie się w swym kursowaniu.

    Osobiście [ciekawe, czy i ekspresowo] nie wierzę w to, że
    gospodarka polska stoi tak mocno w zestawieniu z niemiecką
    gospodarką czy gospodarką brytyjską, aby znajdowało to
    stanie swe odbicie w kursowaniu walutowym... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'