  • Data: 2007-08-25 17:41:47
    Temat: Re: Mille konto
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > 18000 zł (30000zl dla golda) obrotów rocznie to niby te łatwe warunki?

    Nie 18kzl ale 12kzl, a to JEST łatwy warunek.
    Chyba że ktoś bierze kartę by sobie portfel pogrubić...

    > wygodniejsze na pewno od mBanku nie jest...

    To zrób sobie "wygodnie" przelew do zdefiniowanego obiorcy w mBanku nie
    mając dostępu do internetu.
    W Mille jednym SMSem za 0,19zł.
    Albo sobie "wygodnie" wypłać 200EUR w kasie mbanku z konta walutowego.

    > na początku jest konieczna, ale jeżeli ktoś będzie wypłacał z bankomatu to
    > i tak karta będzie mu potrzebna

    1. własnie na początku jest konieczna żeby Millenet uruchomić
    2. jeśli będzie z niej korzystał to w czym problem? w większości banków za
    kartę się płaci

    > mniej najbardziej zirytowało w tym banku to, że przelewu >30 000 zł nie
    > mogę wykonać inaczej niż w oddziale,

    Taaak, wiemy, wiemy... wielokrotnie tą straszliwą wadę Mille opisywałeś.
    Jakoś nikt cię w tym bólu nie poparł...;-)
    Dla mnie to zaleta - dodatkowe zabezpieczenie.

    > jeżeli już się zdecydujesz na to konto to polecam aukcje lokat - bardzo
    > przyjemna usługa ;-)

    chyba dla nie potrafiacych liczyć...
    Kiedys w tej grupie ktoś wyliczał jakie wychodzi EFEKTYWNE oprocentowanie
    środków używanych do tego celu - wyszło mu gorzej niż na zwykłej lokacie.

    Slawek