  • Data: 2012-01-25 17:47:31
    Temat: Re: Mille -- koszt zmiany PINu kartniczego
    Od: " jk" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > jk <j...@g...pl> wrote on 2012-01-25_16:58

    > łry w
    >
    > Ja, mój drogi, nie jestem anonimem dlatego, że posiadam nazwę
    > własną jednoznacznie ze mną związaną. To się nazywa pseudonim (w
    > "języku obcym" bywa używany termin nickname, w skrócie nick).
    > Definicję można znaleźć w internecie.

    Odszukałem definicję.
    I uważam, że mój nick/pseudonim/nickname (który zawarty jest - jak u ciebie -
    w mailu) także jest jednoznacznie ze mną związany. M.in. dlatego prawie 11 lat
    temu założyłem to konto na gazeta.pl.

    Twoja argumentacja chyba nie pasuje.
    Jednak nie martw się, nie czuję się aż tak bardzo urażony ;-)

    Trzymaj się!
    Do następnego przeczytania!