  • Data: 2011-05-01 16:47:18
    Temat: Re: Mille -- niemożliwość rezygnacji z ubezpieczenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ipk1rm$16f$...@i...gazeta.pl

    > Z samochodem mam problem -- od dwóch tygodni nie jeżdżę. :)
    > (więc i nie odliczam od paliwa)

    BTW samochodu... Za kilka dni zapłacę w serwisie co najmniej 4200 złotych...
    Mogę zapłacić kartą kredytową mBanku -- taką mi ładną przysłali, nową...
    Mogę gotówką -- ale po co mi nosić tyle makulatury?...
    Mogę kredytówką z Mille -- ale skoro Mille lubi ubezpieczać się... :)

    Ten problem (o którym niemal najwyżej w tym poście) to właśnie
    te 4200 a raczej to, co mam kupić za te 4200. :) Ja nie opłacam
    samochodu -- więc to nie są moje pieniądze. :) W ubiegłym roku
    mogłem takie coś (ale brzydsze) kupić za 1700 złotych, stąd opór
    co do dzisiejszej ceny... ;) Na szczęście opór ów ustąpił, to coś
    już zostało zamówione, pieniądze na to coś otrzymałem kilka dni temu...

    -=-

    Mille ma pecha. :) Poprzednim razem też ominęła Mille korzyść majątkowa
    płynąca z zakupienia przeze mnie czegoś, co mogłem opłacić ich kredytówką. :)
    Czas rozwiązywania problemu (ubezpieczenia właśnie -- niechcianego ubezpieczenia
    kredytówki Impresji) pokrył się :) z tamtym zakupem. Na pocieszenie dodam, że
    przede mną inne zakupy, które odkładam z uwagi na chorobę kręgosłupa...

    Tak więc Mille, jeśli będzie dobrze celować, ominie i inne wydatki opłacane ich
    kartami. :)

    -=-

    BTW celowania... Jadę z kimś szybko leśną drogą...

    -- Dlaczego jedziesz tak szybko?
    -- Widzisz te drzewa dookoła nas?
    -- Tak.
    -- Boję się ich.
    -- I dlatego jedziesz tak szybko?
    -- Tak. Aby w nie trafić w nie.
    -- ????
    -- Co cię tak dziwi?
    -- Jedziesz szybko, aby uniknąć trafienia?
    -- Tak. A ty, jeśli celujesz, strzelając do drzewa
    ze spluwy, to machasz się, biegniesz, kołyszesz,
    czy może jednak nieruchomiejesz?... Toż trudniej
    trafić w drzewo, gdy się jedzie szybko, gdy to
    drzewo tak szybko mignie... ;)

    Tak mnie uczono omijania drzew w lesie. ;)
    (milcząco dodając, że ubezpieczenie AC pomaga w podjęciu
    decyzji co do szybkiej jazdy wśród drzew) ;)

    Tylko mi nie mówcie, że w lesie nie można jeździć, bo to nie jest prawdą.
    Można, nawet na miękkich, piaszczystych drogach. :) (co często uskuteczniam)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'