  • Data: 2012-04-07 15:50:36
    Temat: Re: Mille -- wpłatomaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "lukas luki" f...@h...goo
    glegroups.com

    : Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
    : można skorzystać z innych :P

    : Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu -
    : millennium o tym nic nie wie, a szkoda ... Euronet też nie reklamuje
    : tej usługi, że dla wszystkich banków działa bez żadnych prowizji za
    : wpłatę ... http://www.euronetpolska.pl/p,159,_jak_korzystac.htm

    : Wpłaty dochodzą na dobre konto z banku PeKo S.A. pierwszą sesją tzn.
    : millennium księguje mi środki do 12:00 czyli jak wpłacisz w pn to
    : środki będą we wtorek w millennium do 12:00 czyli właściwie zwykły
    : elixir ...

    : Co do funkcjonowania wpłatomatów euronetu - należy jednorazowo
    : powiązać kartę z numerem rachunku, podczas pierwszego korzystania
    : zostaniesz poproszony o podanie 26 cyfrowego nr rachunku na który
    : chcesz wpłacać środki tą kartą - jednorazowy koszt przypisania karty
    : do konta to 1 PLN.

    Czy w ten sposób mogę wpłacić dowolną kartą na dowolne
    konto? Przypisując do różnych kart różne numery kont

    : Podczas kolejnych wpłat, wpłatomat będzie już pamiętać na jakie konto
    : ma przelać środki - potwierdzenie wraz z nr rachunku drukuje się
    : automatycznie.
    : Zatem euronetowy wpłatomat stał się uniwersalny :) pozdrawiam Łukasz

    Dziękuję.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'