  • Data: 2012-04-16 12:44:48
    Temat: Re: Mille -- wpłatomaty
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Kwi, 09:25, lucquee <l...@g...com> wrote:
    > Cieszę się, że ktoś też skorzysta sobie z wpłatomatów :P jak coś się pozmienia z
    ich funkcjonowaniem to dam Wam znać. Pozdrawiam lucquee

    Ja także przyłączam się do gratulacji i dziękuję za informację o
    wpłatomatach Euronetu.
    PS Wczoraj testowałem wpłatomat w Złotych Tarasach w Wwie. Wpłata na
    konto w CA została zaksięgowana dziś przed godz. 12-tą. Wnioskuję, że
    czas w jakim wpłata dochodzi na konto docelowe zależy także od
    maszyny. Wpłatomat przy Dw. Centralnym realizuje wpłaty wolniej