  • Data: 2003-05-09 19:32:47
    Temat: Re: Millenet i KK - Co to jest ?
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

    > Nasz Klient będzie mógł sprawdzić w tym polu wartość
    > operacji, które były autoryzowane kartą ale jeszcze nie doszło do jej
    > obciążenia. Inaczej mówiąc będzie widział nadchodzące obciążenia na karcie.
    > Pozwoli to na łatwiejsze i pełniejsze zarządzanie limitem kredytowym karty.
    > Pole to będzie nosiło nazwę np. "kwota autoryzacji".

    To się chwali. Ale trzeba w dalszym ciągu bombardować ich uwagami co do
    blokad z tytułu karty VE. Jeśli wypłaca się VE w obcym bankomacie albo gdzieś
    płaci system pomniejsza dostępne środki (do momentu zaksięgowania) ale za
    grzyba nie dojdziesz co to za kwoty (zwłaszcza jak to jest kilka transakcji).
    Tutaj też powinni to wprowadzić. Te poprawki to dopiero początek rozbudowy i
    gołym okiem widać że nie jest jeszcze skończone. Ale z tego co mi wiadomo
    parę ciekawych gadżetów (np. wysyłanie maila lub smsa po określonej
    transakcji) ma zostać jeszcze wprowadzonych. Pożyjemy...zobaczymy..

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut