  • Data: 2004-09-16 09:19:24
    Temat: Re: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: "oN" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie spodziewałam się, że jest bank, który ma gorszą obsługę przez
    > internet niż vw, a tu proszę jaka niespodzianka.

    Jest jeszcze mnostwo rzeczy, ktorych sie nie spodziewasz, ale to trzeba
    dorosnac, zeby dostrzec.

    > Bank wiszący na IE to
    > przecież żenada.

    Wyczuwam w glosie nutke profesjonalizmu...

    > VW przynajmniej tani jest i działa w różnych
    > przeglądarkach, kiepsko, bo kiepsko, ale działa, a w Mille każą sobie
    > płacić jak za zboże.

    Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie Mille jest za darmo. Zapewne tez sie nie
    spodziewalas ?!

    > A czy to nie w tym banku najbardziej
    > warto być prezesem?

    Warto, ale z Twoim postrzeganiem rzeczywistosci nie masz na to szans, wiec nie
    zaprzataj sobie glowki, wszak masz, i wiecej, i ważniejszych problemów. Prawda ?

    oN