eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - BAAAArdzo piękna obsługa klientaRe: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
  • Data: 2005-09-22 07:00:22
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 08:51:26 +0200,
    osoba podpisana: zch28 <z...@u...pl>
    napisała:
    >> Ale _poprosiłeś_ o przejście na zaplecze, czy tylko teraz obsmarowujesz
    >> bank?
    >
    > Jak już dostałem te 200 szt. luzem to się zbulwersowałem i poprosiłem o
    > przejście na zaplecze żeby sobie je spakować. A "ładna pani" twierdziła ża
    > postępuje zgodnie z procedurą.
    I w tym momencie _ja_ poprosiłbym o spotkanie z przełożonym

    > I nie obsmarowuję tylko mówię jak było i pytam się jak powinno być.
    Tylko, że z Twojego pierwszeg postu to nie wynikało.

    [...]
    > zch
    >
    > PS. Ups. Widzę że moje poirytowanie udziala się także pracownikom banku :-)
    Pijesz do mnie ? No to trafiłeś jak kulą w płot, nie pracuję w banku.
    Po prostu czasami mam wrażenie, że hasło "klient nasz pan" uderzyło niektórym
    do głowy i zapominają, że po drugiej stronie też jest człowiek taki sam
    jak oni. I że często ten człowiek bardzo mało może. I że taka zwyczajna
    międzyludzka klientowi też się przydaje. I tyle.



    >
    >
    >
    >


    --
    Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1