eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - BAAAArdzo piękna obsługa klientaRe: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
  • Data: 2005-09-22 08:43:07
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
    Od: "zch28" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > I nie obsmarowuję tylko mówię jak było i pytam się jak powinno być.
    > Tylko, że z Twojego pierwszeg postu to nie wynikało.

    A ja taki spokojny jestem :-) Kurcze udało mi się obsmarować bank.
    Może to wszystkim wyjdzie na dobre. Gdybym wcześniej przeczytał taką dyskusję
    byłbym zdrowszy i parę osób też na czele z moją żoną przy nadziei.

    > > PS. Ups. Widzę że moje poirytowanie udziala się także pracownikom banku :-)
    > Pijesz do mnie ? No to trafiłeś jak kulą w płot, nie pracuję w banku.
    > Po prostu czasami mam wrażenie, że hasło "klient nasz pan" uderzyło niektórym
    > do głowy i zapominają, że po drugiej stronie też jest człowiek taki sam
    > jak oni. I że często ten człowiek bardzo mało może. I że taka zwyczajna
    > międzyludzka klientowi też się przydaje. I tyle.

    Po pierwsze chcę żeby egzekwowano procedury przy obracaniu moimi ciężko
    zarobionymi pieniędzmi. Dalej nie wiem jakie one są. A jeśli są złe to trzeba je
    zmienić - albo bank :-)

    Po drugie pracownik banku, a na pewno kasjer, bierze odpowiednie wynagrodzenie
    za swoją dobrze wykonaną pracę i rozliczanie go z tej pracy jest chyba rzeczą
    normalną.
    (tak samo jak mnie się rozlicza) Nie wymagam chyba cudów nie widów.
    Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu albo
    przynajmniej dobrze spakować gotówkę i zachować dyskrecję przy tłumie w
    pomieszczeniu to tak wiele.

    zch




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1