eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - BAAAArdzo piękna obsługa klientaRe: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zch28" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
    Date: Thu, 22 Sep 2005 10:43:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <dgtqp2$2ij$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dgo88q$b1j$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgoksc$8qj$1@opal.futuro.pl>
    <dgoljl$m0v$1@inews.gazeta.pl> <dgp0hn$dob$1@opal.futuro.pl>
    <d...@b...kjonca.bogus> <dgp9js$hk3$1@opal.futuro.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <dgqs20$21n$1@nemesis.news.tpi.pl> <m...@d...localdomain>
    <dgs7ae$fs9$1@opal.futuro.pl> <m...@d...localdomain>
    <dgtho4$csp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <dgtk7p$cd1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: bmq201.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1127378530 2643 83.28.236.201 (22 Sep 2005 08:42:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Sep 2005 08:42:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Antivirus: avast! (VPS 0538-6, 2005-09-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364272
    [ ukryj nagłówki ]

    > > I nie obsmarowuję tylko mówię jak było i pytam się jak powinno być.
    > Tylko, że z Twojego pierwszeg postu to nie wynikało.

    A ja taki spokojny jestem :-) Kurcze udało mi się obsmarować bank.
    Może to wszystkim wyjdzie na dobre. Gdybym wcześniej przeczytał taką dyskusję
    byłbym zdrowszy i parę osób też na czele z moją żoną przy nadziei.

    > > PS. Ups. Widzę że moje poirytowanie udziala się także pracownikom banku :-)
    > Pijesz do mnie ? No to trafiłeś jak kulą w płot, nie pracuję w banku.
    > Po prostu czasami mam wrażenie, że hasło "klient nasz pan" uderzyło niektórym
    > do głowy i zapominają, że po drugiej stronie też jest człowiek taki sam
    > jak oni. I że często ten człowiek bardzo mało może. I że taka zwyczajna
    > międzyludzka klientowi też się przydaje. I tyle.

    Po pierwsze chcę żeby egzekwowano procedury przy obracaniu moimi ciężko
    zarobionymi pieniędzmi. Dalej nie wiem jakie one są. A jeśli są złe to trzeba je
    zmienić - albo bank :-)

    Po drugie pracownik banku, a na pewno kasjer, bierze odpowiednie wynagrodzenie
    za swoją dobrze wykonaną pracę i rozliczanie go z tej pracy jest chyba rzeczą
    normalną.
    (tak samo jak mnie się rozlicza) Nie wymagam chyba cudów nie widów.
    Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu albo
    przynajmniej dobrze spakować gotówkę i zachować dyskrecję przy tłumie w
    pomieszczeniu to tak wiele.

    zch




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1