eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - BAAAArdzo piękna obsługa klientaRe: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
  • Data: 2005-09-20 20:48:54
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 17:24:22 +0200,
    osoba podpisana: August <n...@p...pl>
    napisała:
    > W artykule news:dgp970.2ec.1@bambus.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca
    > napisał:
    >
    >>>
    >>> To ja też grzecznie poprosiłem i nie było problemu, z tym że kasjer o tym
    >>> _sam_ nie pomyśli.
    >>
    >> Bo nie chce narażać innych klientów na stratę czasu ? (Na przykład)
    >>
    >> KJ
    >
    > No może, ale wcześniej ja, czekając na ich gotowość, przepuściłem im z 5
    > klientów. Ale nic to. W końcu ja jestem tylko klientem. Nie zostałem
    Nie rozumiesz. Zapewne mają po prostu taką dyrektywę, że domyślnie
    obsługujemy przy kasie, a dopiero jak klient poprosi to na zaplecze -
    tak jest po prostu szybciej. Nie zapominaj również, że (bo ja wiem) dla
    Ciebie 10 KPLN w gotówce to dużo (dla mnie to dużo), ale dla kasjera i
    banku niekoniecznie (jeśli się weźmie pod uwagę np. utargi firmowe)
    I tyle.

    KJ


    --
    Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1