eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - BAAAArdzo piękna obsługa klientaRe: Millenium - BAAAArdzo piĂ??kna obsÄš?uga klienta
  • Data: 2005-09-21 20:21:28
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piĂ??kna obsÄš?uga klienta
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:m3psr2ns7v.fsf@defiant.localdomain grupowicz Krzysztof
    Halasa napisał:

    > Ja wole zawsze zobaczyc policzone pieniadze.

    To na pewno. Ale są ludzie, którzy może tego nie robią.

    > I to akurat nie dlatego,
    > ze sie boje oszustwa, ale w przypadku pozniejszej niezgodnosci
    > (obojetnie w ktora strone) sprawa bardzo sie komplikuje.

    No a jeśli nawet przeliczy ręcznie, ale jako zręczny prestidigitator stówę
    buchnie z kupki? Sprawa tak czy siak może się skomplikować.


    > Natomiast nie wiem co w razie ew. problemu mialaby zmienic ta "banderola".

    Powyżej określonej kwoty powinien być to IMO obowiązek, ale pewnie właśnie
    zależy to od procedur danego banku.

    Zresztą nową banderolę można założyć po liczeniu i zaparafować.

    Może by się wypowiedział w wątku ktoś kasiasty , co ?!?? :-)

    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1