eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium Dobre Konto - jak mnie wykiwaliRe: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Date: Tue, 5 Jun 2012 12:18:53 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <jqktfd$f3m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jqkc68$skl$1@inews.gazeta.pl> <a...@4...net>
    <jqkdif$kqo$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@8...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338898733 15478 172.20.26.238 (5 Jun 2012 12:18:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2012 12:18:53 +0000 (UTC)
    X-User: trzylinie
    X-Forwarded-For: 93.182.152.18
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572774
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mam dla Ciebie porade, jak odzyskac te 7zl - moze to poprawi Ci humor:
    > Jedz na Orlen, zatankuj, wzglednie kup gazete, zaplac karta Mille i
    > wez keszbek 200zl.
    > Operacje powtorz.
    > Mille, w ramach zwrotu 3% wydatkow, odda Ci 2x6zl, wiec bedziesz 5zl
    > do przodu jako rekompensata strat moralnych :)
    > Jesli masz w poblizu Reala, mozesz tam zrobic zakupy, zamiast na
    > Orlenie.

    Mam inną propozycję, napisz jakieś rzewne pismo do banku, z prośbą o zwrot
    tej opłaty. Wymyśl jakieś duszoszczypacielne powody, jesteś nowym klientem,
    zawsze miałeś konto w PKO BP, a teraz po raz pierwszy przeniosłeś się do
    prawdziwego Banku, jesteś pod wrażeniem ich super-ekstra-ful-wypas serwisu
    transakcyjnego, wyjeżdżałeś do chorej babci na wieś na miesiąc i nie udało Ci
    się zrealizować wymaganych transakcji. Więc w ramach ekstra-super-hiper
    dobrze zapowiadającej się "współpracy" z Millennium prosisz o incydentalny
    zwrot opłaty. Niech to będzie pismo, prośba, w żadnym przypadku reklamacja.
    Przyznaj się do błędu i poproś o zwrot. IMO zwrócą.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1