  • Data: 2006-08-31 11:16:26
    Temat: Re: Millenium - SKANDAL!!!!!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Misiowa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czekam juz na kredyt mieszkaniowy w Millenium 8 tygodni!~Ostateczna
    > decyzje obiecali mi na wczoraj ( takich obiecanek bylo juz
    > kilka)..... Niestety jej nie bylo!!!! (...) ale oczywiscie
    > MILLENIUM MA TO TAM GDZIE SWIATLO NIE DOCHODZI !!!!!!!!
    Wzruszajace. I...? Wszyscy o tym wiemy, negatywnych opinii o millenium
    pojawia sie ostatnio na grupie dosc duzo.
    Zreszta... skad masz pewnosc ze dostaniesz decyzje pozytywna?;P Sklada
    sie w kilku bankach. I jak zauwazylem - lepiej w takim banku, gdzie
    analityk siedzi w pokoju obok, wzglednie na drugim koncu miasta. A nie
    tam, gdzie analityk jest na drugim koncu Polski
    --
    badzio