eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium Visa Impresja!!!! - zwrot w sklepach Carrefour › Re: Millenium Visa Impresja!!!! - zwrot w sklepach Carrefour
  • Data: 2010-09-24 15:07:16
    Temat: Re: Millenium Visa Impresja!!!! - zwrot w sklepach Carrefour
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Homzik wrote:

    > Obstawiam, że każdy Carrefour, ale pamiętaj, że 5% rabatu przez cały
    > tydzień jest tylko na produkty Carrefour, 5% rabatu na wszystkie
    > produkty tylko w piątki i niedziele.

    co do tego zwrotu 5% w kerurku, to nie jestem pewnien.
    na stronie mille czytamy:

    "Zakupy u naszych Partnerów staną się teraz jeszcze przyjemniejsze:
    (...)
    nie musisz pytać o zwrot 5% wydatków w sklepie - Bank automatycznie
    nalicza go na rachunek karty,
    (...)
    Zwrot 5% wartości transakcji dokonanych kartą u naszych Partnerów
    jest księgowany na rachunku Twojej karty na początku każdego miesiąca,
    a w przypadku sieci Carrefour jest udzielany od razu w postaci kuponów."

    tak na oko, to zamiast 5% zwrotu zlotowek na rachunku karty dosteniecie
    kupony na zakupy w tym sklepie - dobrze mysle?