  • Data: 2024-06-10 13:14:37
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jun 2024 12:32:28 +0200, _Master_ wrote:

    > Dokładnie tak ma być. Statystycznie bank na tym ZARABIA
    >
    > Chcesz zaprzeczać FAKTOM?

    Na wydatkach opłaconych kartą lub blikiem - zarabia.
    Na tyle mało, że prawie nie ma o czym mówić.

    Na KK niespłaconych w terminie zarabia bardzo dobrze.
    Na KK spłaconych w GP ... może nawet traci teraz, choc odsetki w tak
    krótkim okresie ... może pomijalne.

    Na przekroczeniu stanu konta i zejsciu w limit kredytowy - zarabia
    bardzo dobrze.
    A jednak wyświetla ci stan konta przy BLIKu. A mógłby nie :-)

    A przepraszam - przy samym blik nie wyświetla. Ale wymaga użycia apki,
    a ta może wyświetlać.

    Teraz mamy jeszcze blik zblizeniowy ... pokazuje stan konta, czy
    trzeba się postarać? Chyba nie pokazuje, trzeba się postarać.

    No i teraz masz jeszcze płatność odłożoną. Chyba bez odsetek.
    To banki sobie w stopę strzelają :-)

    I jeszcze specjalnie dla Ciebie - można stan konta małą czcionką
    wyświetlić. Ty nie odczytasz :-)

    Tak więc ... słabą celowość banku tu widać.
    Najlepiej by wyszli na KK.

    J.