eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurdRe: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs
    4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <q5mpoj$hv$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <5c7fa56c$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5p2ct$2o3$1@node2.news.atman.pl>
    <5c800d5c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5ruql$l9q$1@node2.news.atman.pl>
    <1iueyp39opa5$.1m0ho8jlka0xt$.dlg@40tude.net>
    <q5u3ua$m6u$1@node1.news.atman.pl>
    <5c863c65$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q662cb$f4h$1@node1.news.atman.pl> <q66jnh$l0$1@node1.news.atman.pl>
    <q68uic$8nr$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <q68uic$8nr$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Date: Tue, 12 Mar 2019 21:00:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5c881034$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.8.3
    X-Trace: 1552420916 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 497 83.26.8.3:57500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2950
    X-Received-Body-CRC: 2774927657
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641590
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q68uic$8nr$...@n...news.atman.pl...
    >Mam świadomość BFG, ale namawiano mnie w Idei na podejrzane produkty
    >dużo wcześniej niż wybuchła afera z Getbackiem. Nie dałem się. Kto mi
    >jednak gwarantuje, że następnym razem, gdy powiem "nie" oni nie
    >usłyszą "tak"?

    >24 grudnia złożyłem wypowiedzenie. Konto wraz z dostępem internetowym
    >miało zostać zamknięte - według pracownika. Oczywiście nieprawda.
    >Konto zamknięto, dostęp został. Tak mniej więcej po 3 wiadomościach
    >ignorowanych (przez pocztę wewnętrzną) i kolejnej na email udało się
    >ustalić na początku lutego, że pracownik wprowadził mnie w błąd i
    >dostęp muszę osobno wypowiedzieć. No OK - wypowiedziałem 11 lutego.
    >Do dziś (12 marca) nadal działa... Miał działać miesiąc - pewnie
    >znowu prawie-prawda. Poczekam jeszcze kilka dni i znowu będę do nich
    >pisał. W każdym razie tak dziadowej obsługi jeszcze nie spotkałem.

    Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
    Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

    Santander karte kredytowa zamknal w miare sprawnie, ale:
    -dostaje pismo papierowe, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia X
    -dostaje info elektroniczne, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia Y
    -a w ogole naleznosc zawsze sam sobie sciagal ... w dniu Z

    Niby tylko pare dni roznicy ... a niesmak pozostaje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1