  • Data: 2021-01-16 02:32:51
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...c
    om

    : Ale chyba jednak tak będzie, że nowa karta główna (wydana
    : po zastrzeżeniu) będzie miała tą samą datę ważności. Bo:

    Swego czasu Santander (być może BZWBK) zawzięcie przysyłał
    mi kolejne debetówki, które na pniu zastrzegałem (oczywiście
    opisałem to tutaj) bez aktywowania... Zamknięte koperty chyba
    leżą spokojnie do dzisiaj, więc mógłbym sprawdzić, czy kolejne
    karty mają te same daty ważności... Ale czy warto dla/z tak
    błahego powodu rozrywać koperty?...

    Nie miałem tam kart dodatkowych -- tylko główną.

    -=-

    ~Takie są moje wspomnienia ze współpracy z bankiem Santander/BZWBKKBSg/BZWBK...

    bank BZ WBK KB Sg... czyli:

    bank Bank Zachodni Wielkopolski Bank Kredytowy Kredyt Bank Santander group

    Nie jestem rachmistrzem (więc mogę pomylić się w rachowaniu)
    lecz wydaje się mi, że doliczyłem się tylko 4 słów 'bank'...

    -=-

    KB swego czasu zjadł jakiś malutki bank powstały z części NBP.
    Pamiętam, jak moja matka klarowała mi, że w tym banku (pokazała
    mi stalowe/pancerne drzwi NBP na ul. Warszawskiej, niedaleko
    głównej Poczty w metropolii) nie założę konta... A jednak
    założyłem!!! ;) [potrzebowałem jedynie odrobiny cierpliwości
    w oczekiwaniu -- NBP przemienił się w Polski Bank Inwestycyjny...]

    Miałem taki grymas ;) -- gdy na mnie ktoś z obsługantów krzywo
    spojrzał, wynosiłem się do kolejnego banku, z góry upatrzonego...

    Był to czas mnożenia się (głównie -- chyba pączkowania) banków...

    -=-

    W PBI wyjaśniono mi, że czym innym jest niewinne 'oświadczenie'
    a czym innym groźne 'poświadczenie'...

    Wielkopolski kojarzy się mi z nieszczęsnym Licheniem...
    Zaś Zachodni -- ze Wschodnim, który chyba powstał w Białymstoku...

    Wschodni był naprawdę wschodnim ;) -- improwizował niemal jak ja...

    --