  • Data: 2021-01-18 03:17:20
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 6003fb81$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > Hm, zamowiles karte,

    Kiedy zamówiłem?

    > potem nie odmowiles

    Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
    kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)

    > ... to nie wiem o co pretensje.

    Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
    by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
    kontrolę nad swym dobytkiem...

    > Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta
    > nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.

    > Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
    > A stara limitu nie wyrobilem. Reklamacje uznali.

    > Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.

    Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...
    Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą nie
    chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
    w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...

    Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
    matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...

    Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
    lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...
    W razie potrzeby tak liczyli okres wypowiedzenia, żebym zmieścił się
    w bezpłatności... Gdy dawali warunki bezpłatności -- dbali o to, by
    spełnienie było praktycznie jedynie aktem mej woli...

    Z Citi miałem tylko raz karciany problem -- z martwą debetówką. Citi
    pisemnie obiecywał bezpłatną wymianę -- nawet nie trzeba było płacić
    podawaniem powodu chęci wymiany... Ale gdy RAZ zgłosiłem chęć wymiany
    martwej debetówki (w kilku sklepach i bankomacie nie przeszła) przez
    kilka minut (może przez jedną, może trochę dłużej) deliberowali, czym
    mnie tak mocno zniechęcili do siebie, że wkrótce zrezygnowałem z ich
    usług... Wówczas prowadzenie konta kosztowało u nich 10 pln miesięcznie,
    więc nieźle wyszedłem na tej rezygnacji... Postanowiłem wówczas, że
    mogę być ich klientem ponownie, gdy będą mi prowadzili konto za free...
    I dotrzymałem słowa -- gdy zaproponowali mi kredytówkę, którą mogłem
    bezpłatnie opłacać rachunki... Uruchomienie tej kredytówki też było
    pracochłonne ;) i długotrwałe a stosunki z Citim tak napięte, że
    byle drgnięcie mogło zerwać ,,nic porozumienia''... ;)

    Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.
    Takoż z Orange i Play.

    Z BZWBK/Santanderem rozstałem się na czas nieokreślony i raczej nie
    zatęsknię tam zbyt szybko... Podobnie z Getin i Nest. Jeśli wrócę do
    CA -- to tylko po to, by najeść się błyskawicznie (za przeniesienie)
    i odejść... [na odchodne beknąć lub pierdnąć? -- czyli zagadać do
    nich ich językiem?...]

    Za sprawą Citi pogodziłem się także z Biedronką.

    --