  • Data: 2007-04-21 20:52:59
    Temat: Re: Millenium - oszuści - to nie jest żart
    Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl napisał(a):
    > Tak zwane mówienie półprawdy albo nie całej prawdy jest denerwujące. Z
    > przykrością stwierdzam, że im większy szum o prawach konsumenta czy
    > klienta, tym coraz częściej banki są beszczelne i kłamią wobec
    > kllientów.
    ja miałem to z kk, wszędzie reklamy że za free ale trzeba po aktywacji
    zrezygnowac z ubezpieczenia. Napisałem reklamacje co o tym myślę, nawet
    mi uznali i zdjęcli 2.99 ale tak długo im zeszło z jej rozpatrywaniem że
    naliczyła się kolejna składka
> [...]
    > godzinę nagrania. Tak zrobiłem. Jakieś dwa tygodnie temu, chciałem
    > jedną transakcję na próbę rozłożyć na raty. Oprocentowanie jakie mi
    > proponowano, to 9,99%. Kiedy przypomniałem o promocji, to mi
    > powiedziano, że to taka promocja okresowa, a na argument, że miała
    > obowiązywać rok i że mogę podać termin nagrania zostałem zmyty
    > bełkotem. Tego samego dnia byłem nękany przez Citka z ofertą jakiegoś
    > kredytu, oczywiście musiałem podać przyczyny, dlaczego nie chcę od
    > nich pieniędzy. Na jednym telefonie się nie skończyło. Koszmar trwał
    mi konsultant powiedział że jak potwierdzę że mnie oferta nie interesuje
    to ją wykasuje z systemu,
    a jak nie to przy każdej rozmowie będę nękany. A oferta nie taka zła,
    kredyt to 40tys na 7.99% bez dodatkowych kosztów