  • Data: 2004-04-02 17:05:36
    Temat: Re: Millennium
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c4jdgo$515$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

    > W Millennium można
    >
    > Rozdział 9 par. 61
    >
    > 1. Umowa zawarta na zasadach Regulaminu może zostać rozwiązana za
    > porozumieniem stron lub wypowiedzenia w formie pisemnej przez kazda ze
    stron
    > z zachowaniem miesiecznego okresu wypowiedzenia, z zastrzezeniem ust. 2-3.
    > (mowia one o lokatach terminowych i maloletnich posiadaczach)

    Wcale nie zaprzeczam ze nie mozna. Chodzi mi tylko o to ze powiedzmy jeden
    na sto klientow ma jakies problemy z zamknieciem konta. Ja mialem w Pekao,
    konto nie zostalo zlikwidowane, dopiero po mojej osobistej interwencji udalo
    sie sprawe zalatwic, a Citi z kolei przysylal wyciagi dlugo po zamknieciu
    konta naliczajac jakas tam oplate. Nieraz sie zdarzaja jakies takie male
    problemy, i dlatego napisalem ze nie ma sie co obrazac na bank Millennium o
    ktorym pisalem bo tak naprawde to moze zdarzyc sie w kazdym innym banku...

    Pozdr,
    Leo