  • Data: 2009-01-13 20:03:06
    Temat: Re: [Millennium] bledna obsluga blokad z Neste
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:gkhujr$da3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > tankowanie na Neste z 8 stycznia rozliczono wreszcie dzis (13 I)
    > blokada wisi nadal - jakby srodkow bylo mniej niz 200
    > to pewnie saldo dostepne pokazywalby ujemne :-)

    To ja sie podepne... Mille rowniez blokuje srodki... drugi raz z rzedu w
    przypadku pre-autoryzacji w hotelu blokada wisi, Wygasa dopiero po tygodniu.
    Nie wiem czy to z powodu roznicy w kwocie autoryzacji i rozliczenia, czy
    powod jest inny, ale nie dziala jak trzeba. Kiedys dzialalo o wiele lepiej,
    bo Amex w hotelach przechodzil zawsze bez autoryzacji.

    MK