  • 1. Data: 2009-01-13 11:07:07
    Temat: [Alior] bledna obsluga blokad z Neste
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    tankowanie na Neste z 8 stycznia rozliczono wreszcie dzis (13 I)
    blokada wisi nadal - jakby srodkow bylo mniej niz 200
    to pewnie saldo dostepne pokazywalby ujemne :-)

    UWAGA - na lokate nocną blokada dziala tak, ze saldo w nocy
    nie spada ponizej kwoty zablokowanej - pewnie na wypadek, gdyby
    nagle w srodku nocy przyszlo obciazenie z elixiru :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2009-01-13 20:03:06
    Temat: Re: [Millennium] bledna obsluga blokad z Neste
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    > tankowanie na Neste z 8 stycznia rozliczono wreszcie dzis (13 I)
    > blokada wisi nadal - jakby srodkow bylo mniej niz 200
    > to pewnie saldo dostepne pokazywalby ujemne :-)

    To ja sie podepne... Mille rowniez blokuje srodki... drugi raz z rzedu w
    przypadku pre-autoryzacji w hotelu blokada wisi, Wygasa dopiero po tygodniu.
    Nie wiem czy to z powodu roznicy w kwocie autoryzacji i rozliczenia, czy
    powod jest inny, ale nie dziala jak trzeba. Kiedys dzialalo o wiele lepiej,
    bo Amex w hotelach przechodzil zawsze bez autoryzacji.

    MK

  • 3. Data: 2009-01-13 21:57:36
    Temat: Re: [Alior] bledna obsluga blokad z Neste
    Od: MM <s...@s...invalid>

> [...]

    > nie spada ponizej kwoty zablokowanej - pewnie na wypadek, gdyby
    > nagle w srodku nocy przyszlo obciazenie z elixiru :-)

    Nie da się też podczas O/N zatwierdzić przelewu (nawet do innego
    banku) większego niż nocne saldo - mimo, że pierwsza sesja wychodzi
    po powrocie O/N, kiedy saldo będzie już wystarczające. Trzeba wstać
    wcześnie rano i wtedy zatwierdzić.

  • 4. Data: 2009-01-14 10:10:34
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "MM" <s...@s...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > banku) większego niż nocne saldo - mimo, że pierwsza sesja wychodzi
    > po powrocie O/N, kiedy saldo będzie już wystarczające. Trzeba wstać

    Kto im projektował ten system, skoro nie przewidział mnóstwa _podstawowych_
    operacji na rachunku bankowym?

  • 5. Data: 2009-01-14 15:10:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    corner napisał(a):
    > Użytkownik "MM" <s...@s...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Kto im projektował ten system, skoro nie przewidział mnóstwa _podstawowych_
    > operacji na rachunku bankowym?

    wdrożył ComArch :)

    PG

  • 6. Data: 2009-01-14 16:28:52
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wdrożył ComArch :)

    Naprawdę? No to właściwie się wyjaśniło.