eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Data: 2007-09-09 16:20:44
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > krzysztofsf pisze:
    >
    > > Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    > > polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    > > numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.
    >
    > Odrębny numer nie jest potrzebny.

    To już może zostaw bankowi do oceny czy jest potrebny...;-)
    W każdym razie odrębny numer do zastrzegania kart jest i funkcjonuje 24/7

    > TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
    > niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
    > "pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
    > strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
    > rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
    > tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))

    Tu się po prostu czepiasz.
    Analogicznie brzmi IVR w Plusie, tak samo brzmiał w Idei (teraz nie uzywam
    to nie wiem co w orendżu)
    Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie
    tak zrobione.

    Slawek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1