eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Data: 2007-09-09 14:35:54
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf pisze:

    > Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    > polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    > numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.

    Odrębny numer nie jest potrzebny. Na tym samym numerze w IVR jest opcja
    "zastrzeganie karty", która pewnie kieruje do konsultantów dyżurujących
    całą dobę.

    Mnie w zasadzie nie chodzi o to, że żywa obsługa w nocy śpi, ale o fakt
    jakiegokolwiek braku informacji o zmianach. Jakiś czas temu było 24/7.


    TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
    niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
    "pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
    strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
    rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
    tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1